Витік специфікацій PlayStation 5 Pro натякає на те, що консоль може запропонувати значне покращення у продуктивності трасування променів. Експерти Digital Foundry зазначають, що нові функції трасування променів, такі як механізм подвійного перетину та покращення відбитка BVH, можуть призвести до значного підвищення продуктивності. Ці функції можуть прискорити рух текстурних блоків та ущільнення BVH, що дозволить знизити витрати на трасування променів та використання пам’яті. В результаті PlayStation 5 Pro може досягти вчетверо більшої продуктивності трасування променів у порівнянні з базовою моделлю. Однак витік не містить інформації про конкретні апаратні зміни та можливості обходу, що може бути важливим аспектом трасування променів.
Якщо PlayStation 5 Pro не матиме достатнього прискорення RTX, то трасування променів може залишитися занадто амбітним планом. У той час як старі ігри з трасуванням зможуть працювати на новій консолі, сучасніші ігри, такі як ті, які розроблені на Unreal Engine 5, можуть зіткнутися з обмеженнями. Це пов’язано з тим, що ігри повинні бути сумісні з базовою моделлю PlayStation 5 і тому PlayStation 5 Pro може обмежитися деякими амбітними вимогами трасування променів.
Офіційна презентація PlayStation 5 Pro поки не відбулася, але з урахуванням того, що консоль буде випущена до кінця року, очікується, що презентація відбудеться найближчими тижнями.