Журналісти порталу DSOGaming у вже традиційному святковому матеріалі за підсумками року вирішили виділити ігри, які найбільше розчарували якістю оптимізації на ПК.
Якість оптимізації в очах DSOGaming залежить від ефективності використання грою ядер ЦП, виправданості системних вимог, наявності «консольних побічних ефектів» та лагами, а також зручності керування на клавіатурі з мишею.
У редакції порталу зазначили, що оцінювали лише актуальні (тобто на основі патчів, що вже вийшли), а не релізні версії ігор, і не включали до рейтингу проекти з раннього доступу.
У топ-4 антирейтингу DSOGaming потрапили (без розподілу за місцями):
- ремейк Until Dawn – велика кількість технічних проблем, нестабільність клієнта, вильоти, псування збережень, трасування променів, що не працює;
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl – гра вийшла в незакінченому з технічного погляду стані і випущені патчі продуктивність або ситуацію із лагами не покращили;
- Dragon’s Dogma 2 – через сім місяців після релізу гра все ще страждає від серйозних проблем з оптимізацією роботи ЦП, а NPC досі з’являються з повітря прямо перед носом користувача;
- ремейк Brothers: A Tale of Two Sons — переваги технології Lumen непомітні, керування на ПК «жахливе», а подорожі світом супроводжуються постійними лагами.
В окрему категорію редакція DSOGaming виділила ігри із лагами під час переміщення. На додаток до перелічених у списку засвітилися:
- Frostpunk 2;
- Black Myth: Wukong;
- Alone in the Dark;
- Infinity Nikki;
- A Quiet Place: The Road Ahead;
- Outcast – A New Beginning.
Найгірше у 2024 році справи з такими підгальмовуваннями, на думку DSOGaming, були у рімейку Silent Hill 2 та аніме-екшені Sand Land. Останній постраждав через відсутність прекомпіляції шейдерів та слабку пострілізну підтримку.
Рік тому до списку найгірших ПК-релізів за версією DSOGaming потрапили Wanted: Dead, The Lord of the Rings: Gollum, Wild Hearts, Wo Long: Fallen Dynasty, Immortals of Aveum та Cities: Skylines II.